AMY (81412) wrote,
AMY
81412

Немного о метро

1961 год


  1. Решение исполкома Киевского городского совета от 23.03.61 № 449 «Об улучшении транспортного обслуживания населения города Киева в связи с пуском Киевского метрополитена»

РІШЕННЯ № 449
виконавчого комітету Київської міської Ради депутатів трудящих

23 березня 1961 року

Про покращання транспортного обслуговування населення міста Києва в зв’язку з пуском Київського метрополітену

З метою створення необхідних зручностей пасажирам, які користуються послугами метрополітену, з урахуванням критичних зауважень та пропозицій виборців, часткового розвантаження вулиць та площ міста Києва від маршрутів наземного електротранспорту,що збігаються з трасою метрополітену, а також для створення необхідних умов по відпочинку трудящих м. Києва, виконавчий комітет Киівськоі міської Ради депутатів трудящих, —

постановляє:


  1. Зобов’язати Управління пасажирських перевезень (т. Гусаченко):
    а) ввести з 1-го квітня ц. р. нові маршрути автобусу № 53 Дніпро — міст Патона — Дарницький деревообробний комбінат — Комсомольське селище та № 62 Дніпро — міст Патона — Ленінградська площа — Соцмісто;
    б) організувати стоянку таксі в межах станцій метрополітену;
    в) перебудувати роботу міського автотранспорту у відповідності до постанови бюро Міськкому КП України від 18.І–61 р. «Про міроприємства по покращанню роботи міського пасажирського транспорту».

  2. Доручити Управлінню в справах архітектури та будівництва (тов. Приймак) разом з Київським річковим портом (т. Шевченко) встановити місцеположення причалів біля виходу зі станції «Дніпро» Київського метрополітену для перевезення пасажирів на лівий берег Дніпра, Довбичку, Передмостову та Микільську слобідки, до садів Осокорянських та Русанівських та до острова Водників з встановленням на всіх зупинках причалів та зручних дебаркадерів.

  3. Зобов’язати Управління підприємств комунального обслуговування (т. Драннік) до 1-го травня ц. р. перенести і відповідно обладнати станцію прокату човнів і скутерів в район станції «Дніпро» метрополітену».

  4. У відповідності до рішення бюро Київського Міськкому КП України від 18.І–61 р. просити Головне Управління Дніпровського річкового пароплавства при Раді Міністрів УРСР (т. Бобровников):
    а) виконати роботи по встановленню наплавних споруд;
    б) для забезпечення відкриття переправи до 1-го травня ц. р. всі роботи по будівництву підходів та встановленню причалів закінчити не пізніше 25 квітня;
    в) організувати з 1-го травня ц.р. перевезення пасажирів від причалів станції «Дніпро» по вказаних в п. 2 маршрутах.

  5. Зобов’язати Управління торгівлі Міськвиконкому (т. Астістов):
    а) перемістити ресторан «Поплавок» до станції «Дніпро» Київського метрополітену;
    б) організувати продаж у річкових причалах прохолодних напоїв, тютюну та продуктів споживання.

  6. Для створення необхідних умов трудящим по культурному відпочинку вважати за доцільне відмінити з 1-го квітня ц.р. плату за відвідування Ботанічного саду та:
    а) просити ректорат Київського Держуніверситету (тов. Швець) передати в експлуатацію Управління зеленої зони Міськвиконкому Ботанічний сад для безкоштовного його відвідування населенням міста та покращання підходів до станції метрополітену «Університет» огородження Ботанічного саду, виробничу оранжерею с парниками і об’єкти благоустрію парку передати безвідплатно по балансовій вартості Управлінню зеленої зони;
    б) зобов’язати Управління зеленої зони (т. Лаптєв) прийняти в експлуатацію Ботанічний сад і забезпечити проведення міроприемств по благоустрію парку;
    в) дозволити Управлінню зеленої зони міроприемства по благоустрію та озелененню парку «Ботанічний сад» провадити за рахунок асигнувань, виділених на озеленення м. Киева та капремонт об’єктів зовнішнього благоустрію.

  7. Доручити Міськфінвідділу (тов. Баратов) вирішити питання про виділення додаткових коштів на утримання та благоустрій парку «Ботанічний сад» по разробленим Управлінням зеленої зони кошторисам.

  8. Зобов'язати Управління впорядкування м. Києва (т. Малюта) за замовленням Управління зеленої яони провести капремонт паркових алей і зовнішнього освітлення Ботанічного саду.

  9. Зобов’язати Управління міліції (т. Лимарченко) з метою забезпечення належного громадського порядку на території Ботанічного саду встановити добовий міліцейський пост.

  10. Доручити «Київметропроекту» (т. Кольцов) подати до 1-го квітня ц.р. пропозиції про можливість та доцільність спорудження:
    а) другого виходу зі станції «Університет» в районі вул. Саксаганського і Вєтрова;
    б) другого виходу зі станції «Вокзальна» в район Повітрофлотського шосе та площі Перемоги.

  11. Вказати начальнику міськавтоінспекції (т. Евтюхіну) на невиконання з його боку неодноразових рішень міськвиконкому щодо заборони руху автобусів по маршрутах які зняти рішеннями міськвиконкому та зобов’язати його негайно приступити до виконання рішення бюро міському КП України від 28/І–61 р. в частині контролю за рухом міського транспорту.

  12. Зобов’язати комісію в складі тт. Фесенюка (голова); Макаренко, Гусаченко, Євтюхіна розробити і внести на чергове засідання міськвиконкому пропозиції про раціональне розміщення трамвайних, тролейбусних та автобусних зупинок.

  13. Прийняти пропозицію міськфінвідділу і Управління Київського Метрополітену, спрямовану на дальніше технічне удосконалення експлуатації метрополітену, значне збільшення кількості перевозимих пасажирів (по попереднім даним до 3-х мільонів чоловік) і збільшення доходів, як мінімум 140 тис. крб. на рік, а також враховуючи, що ця пропозиція впроваджується метрополітеном; збільшити план пасажироперевозок метрополітену на 2,6 млн. чол., довівши до 22,0 млн. чоловік на рік, в т.ч.:
    І-й квартал    — 5,7 млн. чол.
    ІІ-й квартал   — 5,5 млн. чол.
    ІІІ-й квартал  — 5,8 млн. чол.
    ІV-й квартал   — 5,0 млн. чол.

  14. Одержані у відповідності до п. 13 цього рішення додаткові доходи в сумі 140 тис. крб. спрямувати до бюджету міста, як додатково заявлені та одержані доходи.

  15. Міськфінвідділу (тов. Баратов) внести відповідні зміни в баланс доходів і видатків по метрополітену на 1961 рік, які випливають з цього рішення.

  16. Ввести в дію такий порядок,коли створення нових, або змінення існуючих маршрутів чи зупинок міського пасажирського транспорту провадиться лише за рішенням Міськвиконкому.

  17. Зобов’язати відповідних начальників відділів і управлінь міськвиконкому вжити заходи до оперативного виконання рішення бюро міськкому КП України від 18.І–61 р. «Про міроприємства по покращанню роботи міського пасажирського транспорту» намітивши конкретні міроприємства, які забезпечують значне покращання обслуговування населення м. Києва всіма видами міського транспорту.

Голова виконкому Київської
міської Ради депутатів трудящих
О. Давидов

Секретар виконкому Київської
міської Ради депутатів трудящих
Б. Єрмолович



Державний архів міста Києва, ф. Р-1, оп. 8, спр. 20(?), арк. 258–260.
Tags: Улицы Киева
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments