?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile Previous Previous Next Next
Улицы Киева — 1987, «Ленинская» и 5 копеек - AMY
81412
81412
Улицы Киева — 1987, «Ленинская» и 5 копеек
1987 год

  1. Решение исполкома Киевского городского совета народных депутатов от 17.02.87 № 156 «О наименовании новых жилых массивов в г. Киеве».

  2. Решение исполкома Киевского городского совета народных депутатов от 16.03.87 № 252 «О мероприятиях по обеспечению перевозки пассажиров на период закрытия движения электропоездов метрополитена между станциями „Крещатик“ и „Университет“».

  3. Решение исполкома Киевского городского совета народных депутатов от 30.03.87 № 291 «Об усовершенствовании системы оплаты проезда в городском пассажирском транспорте г. Киева».

  4. Решение исполкома Киевского городского совета народных депутатов от 22.06.87 № 637 «О переименувании улицы Ровенской в улицу Михаила Стельмаха и ул. Михаила Стельмаха в ул. Космическую».

  5. Решение исполкома Киевского городского совета народных депутатов от 18.08.87 № 841 «О наименовании новых улиц в г. Киеве».





ПРО НАЙМЕНУВАННЯ НОВИХ ЖИТЛОВИХ МАСИВІВ У м. КИЄВІ

Рішення міськвиконкому № 156 від 17.02.87


З метою впорядкування найменувань нових житлових масивів, збереження історичних назв с. Вигурівщини та с. Троєщини, на території яких ведеться забудова та враховуючи численні побажання громадян, виконавчий комітет Київської міської Ради народних депутатів

вирішив:


  1. Найменувати масив у Дніпровському районі, що має умовну назву Троєщина — Вигурівщина—Троєщина.
  2. Найменувати масив у Дарницькому районі, що має умовну назву Харківське шосе — Харківський.

Голова виконавчого комітету В. Згурський

Секретар виконавчого комітету

В. Зернецький

—————


Бюлетень виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів. — 1987. — № 5. — травень. — С. 4.

ПРО ЗАХОДИ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ НА ПЕРІОД ЗАКРИТТЯ РУХУ ЕЛЕКТРОПОЇЗДІВ МЕТРОПОЛІТЕНУ МІЖ СТАНЦІЯМИ «ХРЕЩАТИК» і «УНІВЕРСИТЕТ»

Рішення міськвиконкому № 252 від 16.03.87


З метою забезпечення перевезення пасажирів на період закриття руху електропоїздів метрополітену між станціями «Хрещатик» і «Університет» у зв'язку з введенням в експлуатацію нової станції «Ленінська» виконавчий комітет Київської міської Ради народних депутатів

вирішив:


  1. Київському метрополітену на період з 01.04.87 до 01.10.87 закрити рух поїздів на дільниці між станціями «Хрещатик» і «Університет».
  2. Затвердити схему організації роботи міського пасажирського транспорту на цей період згідно з додатком.
  3. Плановій комісії виконкому міськради вирішити питання про виділення Київському управлінню пасажирського автотранспорту у березні 1987 р. ліміту на прописку 220 чоловік для підготовки водіїв.
  4. Управлінню по обліку і розподілу жилої площі виконкому міськради в березні 1987 р. виділити Київському управлінню пасажирського автотранспорту 220 і трамвайно-тролейбусному управлінню 100 місць у гуртожитках.
  5. Фінансовому управлінню виконкому міськради передбачити фінансування обсягів транспортної роботи згідно з розрахунком, поданим трам-вайно-тролейбусним управлінням.
  6. Управлінню «Київметробуд»:
    6.1. до 15.04.87 звільнити проїзну частину вул. Леніна для організації руху транспорту в обох напрямках;
    6.2. для забезпечення ширини проїзної частини бульвару Шевченка не менше 7,5 м роботи на бульварі завершити до 30.03.87.
  7. Київміськшляхуправлінню:
    7.1. до 15.05.87 виконати поточний ремонт проїзної частини вул. Леніна від вул. Хрещатик до вул. Володимирської;
    7.2. до 30.03.87 подовжити зупинку тролейбусів «Площа Толстого» (по вул. Толстого) в напрямку вул. Володимирської на 30 метрів.
  8. Київському управлінню пасажирського автотранспорту на зазначений період створити резерв рухомого складу для оперативного виділення на маршрути.
  9. Управлінню Державтоінспекції УВС виконкому міськради закрити рух в обох напрямках усіх видів транспорту, крім громадського, на період з 30.03.87 по 01.10.87:
    — по бульвару Шевченка з 7 до 9 години та з 17 до 20 години;
    — по вул. Леніна (від вул. Хрещатик до вул. Леонтовича) з 6 до 24 години.
    Спільно з Головкиївпроектом розробити схему руху транспорту в центральній частині міста.
    На протязі квітня 1987 р. організувати чергування державтоінспекторів по трасах нових маршрутів у центральній частині міста.
  10. Київському трамвайно-тролейбусному управлінню до 28.03.87 відновити контактну мережу по вул. Леніна.
  11. Відділу по координації роботи міського пасажирського транспорту виконкому міськради, управлінням Державтоінспекції, трамвайно-тролейбусному і пасажирського автотранспорту вирішити питання по раціональному розташуванню зупинок транспорту з метою забезпечення безпеки руху та збільшення пропускної спроможності громадського транспорту.
  12. Редакціям газет «Вечірній Київ», «Прапор комунізму» і головній редакції радіомовлення на Київ у березні 1987 року широко інформувати населення міста про зміни в роботі міського пасажирського транспорту у зв'язку з введенням в експлуатацію станції метрополітену «Ленінська».
  13. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови виконкому міськради т. Кочергу В. М.

Голова виконавчого комітету В. Згурський

Секретар виконавчого комітету

В. Зернецький

Додаток
до рішення виконкому
Київської міської Ради народних депутатів
від 16.03.87 № 252


ПЕРЕЛІК ЗМІН У МАРШРУТНІЙ МЕРЕЖІ У ЗВ'ЯЗКУ З ЗАКРИТТЯМ РУХУ ЕЛЕКТРОПОЇЗДІВ МЕТРОПОЛІТЕНУ НА ДІЛЬНИЦІ ВІД СТАНЦІЇ «ХРЕЩАТИК» ДО СТАНЦІЇ «УНІВЕРСИТЕТ»

Відкрити нові маршрути:

Автобусні

№ 73 «Залізничний вокзал — площа Ленінського комсомолу» Кількість автобусів — 14, інтервал руху — 2 хв.
№ 74 «Станція метро «Політехнічний інститут — площа Толстого» Кількість автобусів — 10, інтервал руху — 3 хв.
№ 83 «Харківський житломасив — Ленінградська площа» Кількість автобусів — 8, інтервал руху — 6 хв.
№ 92 «Житломасив Вигурівщина-Троєщина — станція метро «Завод Більшовик» Кількість автобусів — 20, інтервал руху — 5 хв.

За рахунок поповнення рухомого складу у II кварталі 1987 року передбачити відкриття (в разі необхідності) маршруту «Станція метро «Дзержинська» — Харківський житломасив».

Тролейбусні

№ 9к «Площа Ленінського комсомолу — Повітрофлотський шляхопровід» Кількість рухомого складу — 8, інтервал — 4–6 хв.
№ 32 «Музей Великої Вітчизняної війни — Залізничний вокзал» Кількість рухомого складу — 14, інтервал руху — 3–4 хв.
№ 32к «Площа Ленінського комсомолу — Залізничний вокзал» Кількість рухомого складу — 10, інтервал руху — 3–4 хв.

Збільшити кількість рухомого складу на діючих маршрутах:

Автобусних

Трамвайних

№№ 3, 14 — на п'ять одиниць
№ 17 — на вісім одиниць
№ 94 — на вісім одиниць
№ 102 — на чотири одиниць
№ 13 — на дванадцять вагонів
№ 35 — на двадцять шість вагонів

Змінити режим роботи маршруту:

№ 31 — організувати роботу щоденно в повну зміну.

Змінити траси маршрутів:

Тролейбусний маршрут № 13 — направляється по маршруту № 10.
Тролейбусні маршрути №№ 11, 12 — частково скорочуються до вул. Федорова.
Тролейбусний маршрут № 5 — скорочується до пров. Бєлінського.
Тролейбусний маршрут № 2 — закривається.

Встановити частоту руху електропоїздів метрополітену на дільницях:

станція метрополітену «Піонерська» — станція «Хрещатик» 36 пар поїздів на годину
станція метрополітену «Вокзальна» — станція «Святошино» 24 пари поїздів на годину
станція метрополітену «Університет» — станція «Вокзальна» 14 пар поїздів на годину (з 6 до 24 години)

Управлінням трамвайно-тролейбусному і пасажирського автотранспорту зазначені зміни у маршрутній мережі ввести з 30.03.87.


—————


Бюлетень виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів. — 1987. — № 6. — червень. — С. 3–6.

ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ НА МІСЬКОМУ ПАСАЖИРСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ м. КИЄВА

Рішення міськвиконкому № 291 від 30.03.87


Виконавчий комітет Київської міської Ради народних депутатів

вирішив:


  1. Довести до відома управлінь пасажирського автотранспорту, трамвайно-тролейбусного, метрополітену і населення міста, що встановлено з 01.04.87 єдиний тариф для проїзду на міському пасажирському транспорті (трамваї, включаючи швидкісний, тролейбусі, автобусі) у розмірі 5 копійок за одну поїздку і затверджено ціни на місячні квитки для проїзду в трамваї, включаючи швидкісний, тролейбусі, автобусі і метрополітені згідно з додатком 1.
  2. Управлінням пасажирського автотранспорту і трамвайно-тролейбусному, виконкомам райрад народних депутатів організувати продаж єдиних абонементних разових, місячних та інших проїзних квитків за готівку безпосередньо на підприємствах, в організаціях, установах, торговельній мережі, ощадних касах і газетних кіосках працівниками цих підприємств, організацій і установ поряд із своєю основною роботою з виплатою їм відповідної винагороди.
  3. Управлінням пасажирського автотранспорту і трамвайно-тролейбусному:
    3.1. розробити єдину систему планування і обліку пробігу трамвайних вагонів, тролейбусів і автобусів, керуючись інструкцією ЦСУ СРСР про складання статистичної звітності роботи трамвайного (тролейбусного) господарства;
    3.2. оформлення перерозподілу доходів між управліннями проводити не пізніше 3 числа наступного за звітним місяцем;
    3.3. передбачити введення квартальних, піврічних, річних проїзних квитків після вирішення цього питання в республіканських органах;
    3.4. розробити і подати виконкому міськради пропозиції щодо створення централізованої служби збору виручки від реалізації проїзних квитків.
    3.5. переглянути діючу мережу розміщення кіосків по продажу проїзних квитків і вжити відповідних заходів по їх раціональному перерозподілу Забезпечити впровадження кас-автоматів по продажу абонементних талонів удосконаленої конструкції.
  4. Відповідальність за виготовлення проїзних квитків і розподіл між транспортними організаціями, підприємствами торговельної мережі, ощадними касами і іншими міськими організаціями покласти на трамвайно-тролейбусне управління.
  5. Відділу по координації роботи міського пасажирського транспорту виконкому міськради, управлінням трамвайно-тролейбусному, пасажирського автотранспорту, внутрішніх справ виконкому міськради вжити додаткових заходів до посилення контролю за оплатою проїзду на міському пасажирському транспорті, вдосконаленням руху автобусів, маршрутних таксомоторів, електротранспорту, поліпшенням їх технічного і санітарного стану, а також підвищенням культури обслуговування пасажирів.
  6. Редакціям газет «Вечірній Київ», «Прапор комунізму», головній редакції радіомовлення на Київ, трамвайно-тролейбусному управлінню і управлінню пасажирського автотранспорту широко інформувати населення міста про зміни в оплаті проїзду на міському пасажирському транспорті.
  7. Затвердити Правила користування автобусом, тролейбусом, трамваєм в м. Києві.
  8. Правила користування автобусом, тролейбусом, трамваєм в м. Києві, затверджені рішенням виконкому міськради від 29.12.79 № 1731 та від 07.01.80 № 48, вважати такими, що втратили чинність.
  9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови виконкому міськради т. Кочергу В. М.

Голова виконавчого комітету В. Згурський

Секретар виконавчого комітету

В. Зернецький

Додаток 1
до рішення виконкому
Київської міської Ради народних депутатів
від 30.03.1987 р. № 291


ВАРТІСТЬ МІСЯЧНИХ КВИТКІВ ДЛЯ ПРОЇЗДУ НА МІСЬКОМУ ПАСАЖИРСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ

Вартість квитка
для громадяндля службових поїздок працівників підприємств, організацій, установ[*] для учнів денних шкіл, відділень середніх спеціальних учбових закладів, профтехучилищ[**] для студентів денних відділень вузів

Для проїзду одним видом транспорту:

у трамваї2 крб. 70 коп.6 крб. 50 коп.1 крб.1 крб. 50 коп.
у тролейбусі3 крб.6 крб. 50 коп.1 крб.1 крб. 50 коп.
в автобусі3 крб.6 крб. 50 коп.1 крб.1 крб. 50 коп.
у метрополітені3 крб. 75 коп.6 крб. 50 коп.

Для проїзду двома видами транспорту:

у трамваї і тролейбусі3 крб. 75 коп.8 крб.1 крб. 25 коп.1 крб. 80 коп.
у трамваї і автобусі3 крб. 75 коп.8 крб.1 крб. 25 коп.1 крб. 80 коп.
в тролейбусі й автобусі3 крб. 75 коп.8 крб.1 крб. 25 коп.1 крб. 80 коп.

Для проїзду трьома видами транспорту:

в трамваї, тролейбусі й автобусі4 крб. 50 коп.10 крб. 80 коп.1 крб. 50 коп.2 крб. 30 коп.

Для проїзду чотирма видами транспорту:

в трамваї, тролейбусі, автобусі та метрополітені6 крб.15 крб.

[*] Продаж підприємствам, організаціям і установам місячних квитків для службових поїздок працівників на міському пасажирському транспорті проводиться по безготівковому розрахунку.
[**] Включаючи учнів учбово-виробничих підприємств Українського товариства глухих.


—————


Бюлетень виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів. — 1987. — № 6. — червень. — С. 9–11.

[116]

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ

22.06.87 № 637

Про перейменування вулиці Ровенської на вулицю Михайла Стельмаха та вул. Михайла Стельмаха на вул. Космічну

Відповідно до cт. 17 Положення про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української PCP, затвердженого Указом Президії Верховної Ради Української PCP від 12 березня 1981 р., та враховуючи клопотання секретаріату правління Спілки письменників України, виконавчий комітет Київської міської Ради народних депутатів

вирішив:


  1. Перейменувати вулицю Ровенську в Московському районі на вулицю Михайла Стельмаха (від проспекту 40-річчя Жовтня до вул. Козацької).
  2. Вулиці Михайла Стельмаха в Дніпровському районі м. Києва повернути попередню назву — вулиця Космічна (від вул. Юності до вул. Комсомольської).
  3. п. 3 додатка до рішення виконкому міськради від 28.12.84 № 84 № 1116 «Про перейменування та найменування вулиць і площ м. Києва» про перейменування вул. Космічної на вул. Михайла Стельмаха вважати таким, що втратив чинність.
  4. Управлінню житлового господарства виконкому міськради виготовити, а виконкомам Московської та Дніпровської районних Ради народних депутатів встановити на будинках таблички з новими назвами вулиць.
  5. Управлінню внутрішніх справ виконкому міськради провести перепрописку громадян згідно з цим рішенням.

[117]

  1. Трамвайно-тролейбусному управлінню виконкому міськради, управлінню пасажирського автотранспорту виконкому міськради змінити назву зупинок згідно з цим рішенням.

Голова В. Згурський

Секретар

В. Зернецький

—————


Державний архів міста Києва, ф. Р-1, оп. 8, спр. 3294, арк. 116, 117.

[209]

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ

18.08.87 № 841

Про найменування нових вулиць в м. Києві

Відповідно до ст. 17 Положення про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української РСР, затвердженого Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 12 березня 1981 р., виконавчий комітет Київської міської Ради народних депутатів

вирішив:


  1. Найменувати нову вулицю на Харківському житловому масиві в Дарницькому районі згідно з додатком 1.
  2. Найменувати нові вулиці в 9 і 11 мікрорайонах на житловому масиві Вигурівщина-Троєщина в Дніпровському районі згідно з додатком 2.
  3. Управлінню житлового господарства виконкому міськради виготовити, а виконкомам Дарницької та Дніпровської районних Рад народних депутатів встановити на будинках таблички з новими назвами вулиць.
  4. Управлінню внутрішніх справ виконкому міськради провести прописку та перепрописку громадян згідно з цим рішенням.
  5. Трамвайно-тролейбусному управлінню виконкому міськради, управлінню пасажирського автотранспорту виконкому міськради використати назви вулиць в найменуванні зупинок транспорту.

Заступник голови М. Лаврухін

Секретар

А. Холоденко

[210]

Додаток 1
до рішення виконкому
Київської міської Ради народних депутатів
від 18.08.87 № 841



п/п
Стара назва Нова назва Місце розташування Примітка
1. Новий напрямок Харківського шосе (умовна назва) вул. Ревуцького від вулиці Тепловозної до проспекту Миколи Бажана Ревуцький Лев Миколайович (1889–1977) — український радянський композитор, народний артист СРСР, академік АН УРСР, Герой Соціалістичної Праці

Додаток 2
до рішення виконкому
Київської міської Ради народних депутатів
від 18.08.87 № 841



п/п
Стара назва Нова назва Місце розташування Примітка

Дніпровський район

1. Нова вулиця А вул. Костянтина Данькевича від вул. Оноре де Бальзака до вул. Миколи Закревського Данькевич Костянтин Федорович (1903–1984) — композитор, народний артист СРСР
2. Нова вулиця Б вул. Марини Цвітаєвої від вул. Оноре де Бальзака до вул. Електротехнічної Цвітаєва Марина Іванівна (1892–1941) — російська поетеса
3. Бульвар 1 Вигурівський бульвар від вул. Оноре де Бальзака до просп. Володимира Маяковського 3 метою збереження історичної назви с. Вигурівщина, на території якого ведеться забудова цього масиву
4. Бульвар 2 бульвар Володимира Висоцького від просп. Володимира Маяковського до вул. Миколи Закревського Висоцький Володимир Семенович (1938–1980) — радянський актор, поет
[212]
5. Бульвар 3 бульвар Леоніда Бикова від просп. Володимира Маяковського до вул. Миколи Закревського Биков Леонід Федорович (1928–1979) — український радянський актор і режисер, народний артист УРСР, заслужений діяч РСФСР, лауреат Державної премії УРСР імені Т. Г. Шевченка

—————


Державний архів міста Києва, ф. Р-1, оп. 8, спр. 3305, арк. 209–212.

Tags: , ,

Leave a comment